12 listopada 2014

Ready!? Steady?! GO! - Pora wystartowac

Simple Offside. Najtrudniej zacząć, ale w tym momencie musiałbym podzielić się z wami kilkoma słowami wyjaśnienia. Na moim blogu mam zamiar dzielić się z wami informacjami na temat interesujących mnie wydarzeń sportowych. Chodzi mi tutaj o to, że nie będzie to kolejny serwis sportowy, masowo informujący o aktualnych informacjach ze świata sportu. Sport jest moją pasją i jeśli obejrzę mecz, walkę, czy inne wydarzenie właśnie z nim związanie, to zrobię to z ciekawości, jeśli będzie zasługiwało na kilka słów ode mnie, to po prostu opiszę to tutaj, a ktoś z was mam nadzieję, że zainteresuje się tym i przeczyta to. Jestem otwarty na wszelkie konstruktywne opinie, które możecie pisać w komentarzach, chętnie podejmę też z wami dyskusję, na te tematy, możecie też pisać o czym chcielibyście żebym napisał. Jestem otwarty na wszystkie propozycje.  Prócz subiektywnych opinii będę informował oczywiście o wynikach, tych ciekawszych w mojej opinii wydarzeń. Wszystko w granicach rozsądku, bo wiadomo, że jest tego tak dużo, że ciężko byłoby to ogarnąć. Moim największym zainteresowaniem cieszy się piłka nożna, a konkretniej liga hiszpańska i angielska, choć naszą ekstraklasę, też zdarza mi się obejrzeć. Prócz tego pasjonuję się jeszcze boksem, uwielbiam oglądać gale KSW. Wszystkiego pewnie nie jestem w stanie tu wymienić, poznacie mnie w trakcie tworzenia bloga. Tak jak wspominałem tworzę go z pasji, dlatego nie będzie jakiegoś wielkiego spinania się, ale mam nadzieję, że wyjdzie z tego całkiem fajny projekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz